Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
أثر التسويق الريادى على إستدامة الميزة التنافسية بشركات الطيران
المؤلف
الكشاك، ساره عبد الحليم حامد .
هيئة الاعداد
باحث / ساره عبد الحليم حامد الكشاك
مشرف / / حميدة عبدالسميع محمد
مشرف / بسام سمير الرميدى
مناقش / / حميدة عبدالسميع محمد
الموضوع
التسويق.
تاريخ النشر
2022.
عدد الصفحات
157ص.:
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
السياحة والترفيه وإدارة الضيافة
تاريخ الإجازة
26/11/2022
مكان الإجازة
جامعة مدينة السادات - كلية السياحة والفنادق بالسادات - دراسات سياحية
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 196

from 196

المستخلص

Entrepreneurship in general and entrepreneurial marketing in particular contribute to providing many solutions to organizations. Entrepreneurial marketing is one of the modern marketing mechanisms that help business organizations achieve their goals by focusing on innovation and creativity as a mechanism and strategic direction. This helps the organization transform ideas into innovative products that meet the needs of and the desires of customers, which organizations must realize are promising opportunities in the market that must be invested in a way that achieves their goals (Al-Hadrawy et al., 2019; Hadiyati & Hendrasto, 2021