Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
The Effectiveness of Peer and Teacher Feedback in Enhancing EFL Writing Performance among Secondary School Students /
المؤلف
Lashin, Sarraa Saad Abd-Elkader.
هيئة الاعداد
باحث / سراء سعد عبد القادر لاشين
مشرف / على انور عامر
مناقش / مصطفى عبد العاطى بدر
مناقش / شاكر فوزى مصطفى
الموضوع
Curriculum and Instruction.
تاريخ النشر
2020.
عدد الصفحات
p 176. :
اللغة
الإنجليزية
الدرجة
ماجستير
التخصص
المناهج وطرق تدريس اللغة الإنجليزية
تاريخ الإجازة
16/3/2020
مكان الإجازة
جامعة طنطا - كلية التربية - Curriculum and Instruction
الفهرس
Only 14 pages are availabe for public view

from 244

from 244

Abstract

The main purpose of the present study was to investigate the effectiveness of using peer and teacher feedback as a learning method in enhancing the writing performance of first year secondary school students. Therefore, the researcher used peer and teacher feedback method and applied it to the experimental group to investigate its effectiveness in enhancing the overall writing performance and its components.