Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
تقويم الجانب المهنى فى برنامج إعداد معلم الفلسفة فى ضوء معايير جودة الاداء /
المؤلف
والى، هدى ابراهيم أحمد.
هيئة الاعداد
باحث / هدى ابراهيم احمد والى
مشرف / كمال نجيب الجندى
مشرف / فتحية حسنى محمد
مناقش / الهام عبدالحميد فرج
الموضوع
إعداد المعلم.
تاريخ النشر
2011.
عدد الصفحات
176 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
العلوم الاجتماعية
تاريخ الإجازة
1/1/2011
مكان الإجازة
جامعة الاسكندريه - كلية التربية - المناهج وطرق التدريس
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 205

from 205

المستخلص

This Chapter Proposes a Brief Summary of Researsh Within Hand. This Summary Tackles The Main Problems of The Methodology Used to Handle These Problems It Tackles The Research Significance,Limitations And Terminology.Moreover,It Presents The Results Concluded By The Researcher Through Analysis And Interpretation Consequently,Recommendations Are Given To Deal With The Limitations And Shortcoming Unveiled By The Research Results.