Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
تأثير معايير الجودة البيئية على الاستراتيجيات التسويقية للصناعات المصرية
المؤلف
محمد احمد خلاف,محمد
هيئة الاعداد
مناقش / محمد احمد خلاف محمد
مشرف / سيد محمود السيد إسماعيل الخولي
مشرف / فؤاد محمد القاضي
مشرف / بسام محمد الأحمدي
الموضوع
الإعلان
تاريخ النشر
2011.
عدد الصفحات
200.ص:
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
الإقتصاد ، الإقتصاد والمالية (متفرقات)
تاريخ الإجازة
1/1/2010
مكان الإجازة
جامعة عين شمس - كلية التجارة - قسم العلوم الاقتصاديه والقانونيه والاداره البيئيه
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 200

from 200

المستخلص

Environment is the media where man lives, it is every thing surrounds man affect and being affected by man. It carries all man’s factors of life through which one practices his life with others.
For recent age, the whole world faces a critical danger and serous risks concerning environment. Man’s own random behavior with environment caused critical challenges and wastes for nature and environment’s resources. Consumption size has increased remarkably for the big jump in technological means created for his welfare.
This current age has been called “age of consumption”, resulting in huge amounts of hazardous wastes and refuses that pollute nature as well as the environment. As a result, and consequently the environment